Läs:) Om ni gillar smink

Nu tänkte jag tipsa er om hur ni får större plutigare läppar. Det är något som många vill ha och bland dom så ingår jag i den gruppen. Jag menar, vem vill inte ha stora plutiga läppar? Jag tycker det är bland de snyggaste som finns. Jag älskar Megan Fox läppar men jag tycker att Angelina Jolies är lite för stora på något sätt och eftersom jag nu älskar att ha plutiga läppar så kan ni ju räkna ut att jag har testat rätt mycket inom den kategorien. Så jag vet vad som funkar och inte osv. Därför tänkte jag tipsa mina gulliga läsare om de jag lärt mig. Först tänkte jag visa en bråkdel av alla läppstift jag äger. Jag är nog rätt lik Maria montazami på den delen. haha! Man känner sig faktist lite "naken" utan läppstift och jag kan verkligen inte vara utan mina kära läppstift hahaha!  Har massor, kan inte få nog

Bäst i test hitills får Lip Injecktion Extreme från Eleven.se 290:-  De blir runt 320 kr med frakt. Den tar du 2 ggr/dag tillsammans med dina dagliga hudvårdsprodukter och vänta 2-3 minuter innan du tar på läppstift eller liknande. Du komer känna en stickande känsla i några minuter och sen har dina läppar ökat i volym rätt rejält och det håller i sig flera timmar. (jag använder nu). Lite prisvänligare alternativ: Mabyelline XL Volume: 129 :- bland dom bästa lip plumper lipgloss håller rätt bra och du kan behöva applicera 3-4 ggr/dag. (används som ett vanligt lipgloss) Sen har vi Loréals lip plumer det är ett lite dyrare alternativ ligger runt 300 kr om jag inte minns fel? Riktigt bra lip plumber också, lite bättre än Mabyelline har jag för mig. Men är du som jag och verkligen vill ha större läppar så rekommenderar jag helt klart Lip Injecktion Extreme. Verkligen värt pengarnam, men dock liten förpackning.

Sen kan jag tipsa om tre andra produkter som gör läpparna det lilla extra. För det 1:a vill du ha ännu större resultat på läpparna så ska du definitivt använda läpp penna som du fyller i läpparnas kontur jag brukar ha några millimenter utanför din egna linje för att göra lite resultat. Sen kan du sudda ut lite lätt så du inte får för skarp linje. Jag använder Face Stockholms läpp penna. Sen ett jätte bra lipgloss är från de kända märket E. Founkhouser som är riktigt proffesionellt smink som används mycket på artister och skådespelare högre grad än de andra sminkmärkerna. Säljs dock inte i butik utan olika små företagare säljer detta genom kontakter och home partys osv. Är ni intresserade? Ska ni kontakta min syster som säljer massa av detta professionella märke: Jenny.  Sist men inte minst ett vanligt lipgloss från Loréal. De har mycket fina färger på lipgloss. Hoppas ni fick lite tips nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0