mysigt:)

Hejsan alla läsare! vad kul att ni gillade mitt senaste videoinlägg där jag ger tips om hur man motverkar slitet & torrt hår! Fick just höra av en läsare att hon tyckte att jag var en förebild då jag inte skriva bara om fester och supa som ex: Kenza, utan hon tyckte att min blogg är riktigt bra då jag tar upp saker som leder till att man får bättre självförtroende och att jag ger mycket tips på hur man förbättrar sitt yttre. Jätte kul att få höra det och det är faktist så att jag har valt att lägga upp min blogg på detta sätt, då jag tycker att det fokuserar alldeles för mycket på sprit och fester i de kända bloggarna ex: Kissie, Dessie, Kenza och Paow. Det finns faktist mycket annat i livet som man kan tillbringa sina dagar på och det 1:a är att man ser till att man gör saker som gör en lycklig och gör saker som får en att må bra. Ex: tänka ut vad man gör under en vecka & sedan fundera om de som man lägger ner tid på är saker som får en att må bra som i sin tur leder till att man blir lycklig. Är det så att du lägger ner alldeles för mycket tid på något som du igentligen inte bör lägga så mycket tid på så ändra på det & lägg iställer ner mer energi på de saker i ditt liv som får dig att må bra och på sådant du tycker är kul. Om vi ska ta mig som ett exempel så har jag väldigt lätt för att sitta framför datorn alldeles för mycket och fixa med boggen, designer eller helt enkelt bara surfa. Det leder till att de mesta av mina timmar går åt datorn. Vilket är HELT fel. Därför har jag börjar bestämma att jag endast ska sitta 3 timmar framför datorn hemma per dag och surfa, blogga osv. och resten av min tid ska jag lägga ner på saker som jag tycker är kul ex: stallet, vänner, pojkvän, sjunga, träna, shoppa osv. Det gör att på långsikt så blir jag gladare och lyckligare, eftersom jag väljer att lägga ner mest tid på saker jag blir glad av. Än att sitta framför en dator dygnet runt eller något annat som är trist. Det blev ett långt inlägg här, men hoppas ni fattar min poäng! Lev livet och lägg ner din mesta tid på saker som gör dig lycklig! Hade kanon

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan :)

Hej !

för det första så tkr jag att du är omogen för att du verkar tro att du e bättre än alla andra fast egentligen så är alla lika mkt värda punkt slut och där med basta kvinna!!!!!!



för det andra så är du ful och liknar en gammal gnu!



för det tredje så är du en wnb !



DIN POJKVÄN SER UT SOM EN HÄST!

MVH BITTERFITTAN & CO SUP OCH SVÄLJ TREVLIG HELG!

2009-12-01 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0